torstai 21. helmikuuta 2013

Aarteen metsästys

Mä oon jo pari kuukautta etsinyt antiikkista sänkyä Niilolle tulevaisuuden varalle. Kriteerit ovat: sängyn tulee olla ehjä, päästävedettävä, ei liian massiivinen, vanha, jossa on laidat. Vielä ei ole tärpännyt. Mutta onneksi vielä on aikaa etsiä! Niilo nukkuu niin kauan pinnasängyssä, kun vain mahdollista. Uskoisin, että tavallisesta sängystä herra oli sekunnissa pystyssä, jos me siihen nyt vaihdettaisiin. Ehkä sitten kesällä tai syksyllä, katsotaan nyt. Tai jos minä nyt ylipäätänsä löydän sängyn mikä miellyttää. Hätäkeinonahan pinnasängystäkin on mahdollista ottaa toinen laita pois..


Pari ihanaa sänkyä olen löytänyt, mutta kaikki on myyty, dääm. Alla olevan sängyn löysin googlen haulla eräästä blogista. Aivan ihana ja ihanat nuo laidat, sänky on niinkuin pieni pesä <3


                    
                                      Lastensänky - sininen
                   

                    
Tämä on myös kivannäköinen, mutta en välttämättä maalaisi Niilon sänkyä valkoiseksi. Jos ei löydy sopivaa vielä, niin odottelen elokuuhun Juthbackan markkinoille, koska sieltä uskoisin löytäväni. Kyseisitlä markkinoilta olen kyllä tehnyt pieniä kivoja löytöjä aikaisemminkin! Jos joku tietää, mistä voisi ostaa näiden tyylisen sängyn niin saa vinkata ;). Jos vaivaa jaksaisi nähdä enemmän, niin pitäisi kiertää antiikki huutokauppoja, mutta meillä kun tuo aika on rajallista, joten jääkööt se toisten tehtäväksi. 

Aarteen mestästys jatkuu edelleen..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti